Thursday, October 9, 2008

Bad day,,

Hermmm.. How should I start this thing..

It was Saturday nite.. I was texting her..

Yeah It was like usual.

Then suddenly it comes to topics that I really hate.

She kept questioning me..

Whether I’m loyal to her..?

Whether she’s burden to me..?

Siape kah die pade diriku ini..?

Ade kah die penting dalam hidup aku..?

N sume soalan ini..

Rase nye sudah banyak kali dijawab..

N she kept repeating the same thing..

Clearly she dun understand me..

Wlpn ktorg bukan nye selalu berhubung like other couple..

Doesn’t mean that I dun remember her..

In fact everytime I do remember her..

Mase time nk keluar duet dari dompet.. Mesti ingat die coz dompet tu die yg bagi..

Bile pandang bear dalam bilik, teringat lagi kat die

Sometimes, aku bukak balik kad2 yg die bg..

Tapi disebabkan aku yg banyak tanggungjawab yang perlu diselesaikan..

I’ve got to put her aside..

Bukan nye xnk layan langsung.. It just that I’ve got so many things to be settle on..

Every week, bnyk assignment menimbun yg perlu diselesaikan..

N dkt sini.. People depend on me..

Kalo xbuat.. xde la dorg nk buat

Kire mcm dorg copy aku punye la.. Kadang2 pressure je.. ‘Peer Pressure’

Tapi xpe la.. Buat assignment tu pun kire mcm study jugak.. Revise tajuk tu..

Bagi aku, study is priority bcoz nk fulfill aku punye impian yg menggunung sejak kecil lagi..

Pengalaman kt mtrx lepas buat aku sedar..

CINTA itu buta..

Disebabkan CINTA aku lalai segale-gale nye..

Everytime in the lecture, I kept looking at her

Tak boleh nak tumpu langsung..

Lupe tujuan utame

Hasilnye, PNGK aku jatuh n impian hampir musnah..

Aku yang sengsara

Sedangkan die? Bergembira..

Daripade pengalaman ni lah aku sedar.. Sesungguh nya jangan biarkan nafsu kita mempengaruhi kehidupan bcoz it will jeopardize ur future..

N kenape aku xlayan die macam previous pengalaman?

The reason is.. Aku xmaw bende yang lepas terjadi lagi..

Another thing is die ade ckp yang die jeles aku borak dgn org lain..

Ini sifat aku..

Suke berkawan dengan sape2.. Xkire lelaki or perempuan

As long as die baek dengan aku..

I will treat him or her nicely..

This is me..

No one can change it even me..

I hate when somebody try to take a control on my life..

Even aku pun xpenah halang die nak kawan dengan sape2..

Xkesah laki atau pompuan

Aku xkesah pun.. Coz ape HAK aku and SAPE aku nk halang die?

Every relationship must based on TRUST..

I trust her bcoz I know she wouldn’t do those thing..

C’mon me n budak2 len cume berkwn shaje.. Bukan nye ade ape2 pn..

She kept accusing me ade org len la.. Mcm2..

It just that aku sangat mesre rakyat.. Smpi dpt jawatan Presiden Kelab CARING? Huh.

I’m not a kind guy – flirting around..!

I’m so sory..

I’m not a perfect person as u thought..

Setiap manusie xpenah perfect..

Sentiase melakukan kesilapan

Berulang dan berulang

U can’t change people of wut they are..

Sebagai manusie yang mempunyai akal fikiran..

Terimalah seseorang itu dengan seadenye..

No comments: