Thx for wishing on da day of my birthday. hehe thx 4 da present diz year got so many chocs! hehe. Mebi they wanna me to gain weight.hehe Thx once again. Really appreciate it!
Aduhhhh..terliur tengok coklat tu. Kalau dekat, boleh mengecek sikit..hehehe.. Sapa "my dear" yang bagi jam tu..(ish..ish..kak tirana ni jadi busy body pulak). Baru-baru ni jadi body kat Shahfee Fauzee (jgn marah ye Shahfee..hehehe). Kak Tirana memang suka bergurau dan mengusik walaupun adakalanya nampak macam serius aje..
Anyway..be happy with those gifts.. Allah selamatkan Salam..
2 comments:
Aduhhhh..terliur tengok coklat tu. Kalau dekat, boleh mengecek sikit..hehehe.. Sapa "my dear" yang bagi jam tu..(ish..ish..kak tirana ni jadi busy body pulak). Baru-baru ni jadi body kat Shahfee Fauzee (jgn marah ye Shahfee..hehehe). Kak Tirana memang suka bergurau dan mengusik walaupun adakalanya nampak macam serius aje..
Anyway..be happy with those gifts.. Allah selamatkan Salam..
hehe akak..
someone special
huhu
coklet tu ade je xabes2 lagi
bnyk sgt. huhu
Post a Comment