Those who forget the past are doomed to repeat it
I received one message last nite. Really shocked and superb shocked! Thank god I dun have any heart attack. I’m really confused. Perhaps felt betrayed. Yeah betrayed! Things that I really dun expect to happened.
Been betrayed?! Who did that to you? Nak kena diorang ni..hehehehe..Dik, kalau boleh lupa, lupakanlah orang yang betrayed adik tu. Kalau tak boleh lupa, pura-pura lupa pun ok. Focus pada phase 1 final exam.Senang aje tau nak lupa. Forgive. Memberi kemaafan dengan seikhlas hati..p/s Saja nak bagitahu Salam. Anak kak tirana yang sulong alhamdulillah dapat buat medical course di Monash Uni. Bulan Feb ni start.
ntah la kak.sy pn confused dgn bende ni.whoa!congrats kakikut jejak langkah ayah nye.
Post a Comment
2 comments:
Been betrayed?! Who did that to you? Nak kena diorang ni..hehehehe..
Dik, kalau boleh lupa, lupakanlah orang yang betrayed adik tu. Kalau tak boleh lupa, pura-pura lupa pun ok. Focus pada phase 1 final exam.
Senang aje tau nak lupa. Forgive. Memberi kemaafan dengan seikhlas hati..
p/s Saja nak bagitahu Salam. Anak kak tirana yang sulong alhamdulillah dapat buat medical course di Monash Uni. Bulan Feb ni start.
ntah la kak.
sy pn confused dgn bende ni.
whoa!
congrats kak
ikut jejak langkah ayah nye.
Post a Comment