Finally Nervous System is over.
The exam? *sigh*
I dun expect that they gonna put CVS questions.
In fact, I'm wondering whether I'm seating for CVS or CNS paper.
Never mind, the most important thing
NERVOUS SYSTEM IS OVER!!
So glad of it
I'm going back KL tmrw.
Finally after staying 2 month at Ipoh, I'm going back.
(Melepaskan tgjwb sbg datuk bandar ipoh. haha)
Can't wait to enter Basic Clinical Sc next week
The exam? *sigh*
I dun expect that they gonna put CVS questions.
In fact, I'm wondering whether I'm seating for CVS or CNS paper.
Never mind, the most important thing
NERVOUS SYSTEM IS OVER!!
So glad of it
I'm going back KL tmrw.
Finally after staying 2 month at Ipoh, I'm going back.
(Melepaskan tgjwb sbg datuk bandar ipoh. haha)
Can't wait to enter Basic Clinical Sc next week
5 comments:
hehehe..lega rasanya ye..Actually selagi tak dapat MBBS, mana leganye..tapi kan dik, bila dah jadi doktor pun tak lega jugak..hehehe..cuma cabarannya agak berbeza..
tahniah!
semakin hampir mencapai cita-cita!
Kak Tirana,
btol btol btol. mmg xlege jugak. Tp release dah habes Nervous yg berat ni. hehe. Tggu pakar bru idop aman sket.
Alhaqimi,
thx. Still long way to go. Professional exam lagi sdg menunggu. huhu
datuk bandar????
great!!!
pe cite perak...ko kene canon water tak??hahaha
jom tgk upin ipin....21 nie...huhu
cant wait for basic clinical eh..
haa..dtg da..
amek ko..
lg megren..
isk..T.T
Post a Comment