Those who forget the past are doomed to repeat it
yup...i'm agree with u..tp itulah khidupan..hehekte x berniat mahu menyakiti tp tnpa kte sedari, kte tlh menyakiti..=)maka sentiasalah hulurkn perkataan "MAAF" agar hati yg terluka dpt diubati..;phehe
oooouuuchh~~~
and you are practically doing it,I supposed? ;p
Helmoni,Yup yup agree.. :)Izni,Haha. terase ke?Kira Soe,haha. I'm not the only one doing it.
better change my Q.haha. who did u hurt and who did u ignore? who did u adore and who did you love? haha. jeng jeng jeng ;p
haha jeng jeng jeng. I choose not to answer your questions. Bak kate Siti. Biarlah Rahsie. hahaha
hahaha. are they the same person? ;p sejak bile gune quote siti? slalu gune korea je..
oh kene lah universal. haha
so, jgn sakitkan hati aku~ =P owh, sungguh perasan. aku sayang kat korg suma.hahahaha. x ley blah. sayang kawan2.kow jahatkan. bukan nak tolong aku betulkan tayar. heh.nasib r ada adik yg baik hati~ wee.jom hang out weekend. secret @ davids diner? kita 4 olang? aku, kow, aidi, n syakira.
Erk. bile kete kau rosak??
agak la.. HAHAHAHA
agree....
Post a Comment
12 comments:
yup...i'm agree with u..
tp itulah khidupan..hehe
kte x berniat mahu menyakiti tp tnpa kte sedari, kte tlh menyakiti..
=)
maka sentiasalah hulurkn perkataan "MAAF" agar hati yg terluka dpt diubati..;p
hehe
oooouuuchh~~~
and you are practically doing it,I supposed? ;p
Helmoni,
Yup yup agree.. :)
Izni,
Haha. terase ke?
Kira Soe,
haha. I'm not the only one doing it.
better change my Q.
haha. who did u hurt and who did u ignore? who did u adore and who did you love? haha. jeng jeng jeng ;p
haha jeng jeng jeng. I choose not to answer your questions.
Bak kate Siti. Biarlah Rahsie. hahaha
hahaha.
are they the same person? ;p
sejak bile gune quote siti? slalu gune korea je..
oh kene lah universal. haha
so, jgn sakitkan hati aku~ =P
owh, sungguh perasan.
aku sayang kat korg suma.
hahahaha. x ley blah. sayang kawan2.
kow jahatkan. bukan nak tolong aku betulkan tayar. heh.
nasib r ada adik yg baik hati~ wee.
jom hang out weekend. secret @ davids diner? kita 4 olang? aku, kow, aidi, n syakira.
Erk. bile kete kau rosak??
agak la.. HAHAHAHA
agree....
Post a Comment