Those who forget the past are doomed to repeat it
arghhhh.. inikah??? huh.. naik blood pressure.. huhu.. tp, on the bright side, post ni hanya utk saye? wahahaha.. best2! ;ppp
Haha. There's no bright side. entry ini hanye di-post utk men-jelous-kan anda. :P
haha.. mesti ade bright side mane2.. cume bright SAID je.. hmmm.. ade kot kat RCMP.. haha.. ;ppptak jeles pun~ tak.. tak.. (geleng2 kepala gaya comel! haha)oh, terima kasih di atas entry khas ini. saya sungguh terharu! ;ppp lain kali buat la lg~ ;ppp
wah entri khas tuk Kid la..heehaha..kecewa gak ngan MARA
sengal bdk berdua ni..
huhuhu entri ini berjaya men-jealous-kan cik shakira :Pi like!!cik shakira,harap bersabar yer..
ahjumma,BlueekkkSyafiqah,Entry khas meng-induce jealousy. hahaMari xpayah dtg kolej besok sbb MARA xmo bagi duetNas,Aku xsengal ape2 pn. hahaFarah,Bagus! Misi tercapai. :P
arghhhhhh!!!nape sume brpakat dgn anda!!! wekkkkk! ;pppajussi! harabuji! arghh... *naik bp tbe2..ahah!*
MUAHAHAHAHHA kasihan Ahjumma!
ahah. cool. jd tidak kisah.jgn mcm Chae Rim, kelam kabut. haish... ;ppp mmg ajumma btl! muaahahahahaha
Tu maksudnye die pandai berlakon.Go Chae Rim!
Post a Comment
11 comments:
arghhhh.. inikah??? huh.. naik blood pressure.. huhu..
tp, on the bright side, post ni hanya utk saye? wahahaha.. best2! ;ppp
Haha. There's no bright side. entry ini hanye di-post utk men-jelous-kan anda. :P
haha.. mesti ade bright side mane2.. cume bright SAID je.. hmmm.. ade kot kat RCMP.. haha.. ;ppp
tak jeles pun~ tak.. tak.. (geleng2 kepala gaya comel! haha)
oh, terima kasih di atas entry khas ini. saya sungguh terharu! ;ppp
lain kali buat la lg~ ;ppp
wah entri khas tuk Kid la..hee
haha..kecewa gak ngan MARA
sengal bdk berdua ni..
huhuhu entri ini berjaya men-jealous-kan cik shakira :P
i like!!
cik shakira,harap bersabar yer..
ahjumma,
Blueekkk
Syafiqah,
Entry khas meng-induce jealousy. haha
Mari xpayah dtg kolej besok sbb MARA xmo bagi duet
Nas,
Aku xsengal ape2 pn. haha
Farah,
Bagus! Misi tercapai. :P
arghhhhhh!!!
nape sume brpakat dgn anda!!! wekkkkk! ;ppp
ajussi! harabuji! arghh... *naik bp tbe2..ahah!*
MUAHAHAHAHHA kasihan Ahjumma!
ahah. cool. jd tidak kisah.
jgn mcm Chae Rim, kelam kabut. haish... ;ppp mmg ajumma btl! muaahahahahaha
Tu maksudnye die pandai berlakon.
Go Chae Rim!
Post a Comment